Merhaba kızlar, salı kontrolden çıktım çok şükğr herşey normal dedi doktorum bebeğimin harketleri 2 haftadır hergün hissediyordum hemen hemen güçlü şekild edüzene girmişti bugün bir durgun gibi. 30 haftada harekrtler düzenli olmak zorunda mı? Yoksa arada güçlü hissedip bazen sakin ve hafif kırpırtı hiasetmek normal mi?