Merhaba kızlar, isterseniz 32.haftada ayrılabilir, isterseniz de doktorunuz herhangi bir sağlık problemi görmezse ve siz de çalışmayı isterseniz 32.haftadan sonra çalışabilir raporu vererek 37.haftaya kadar çalışabilirsiniz. Bu durumda aradaki çalışmış olduğunuz 5 haftayı doğumdan sonra kullanabilirsiniz. Ben şuanda 28.haftamdayım sıkıntım da görünmüyor böyle devam ederse 37ye kadar çalışıp izinlerimi doğum sonrasında oğlumla vakit geçirerek kullanmak istiyorum 😇 Bir de şöyle bir durum var 37ye kadar çalışır raporu aldınız ve sonradan birşey oldu çalışamadınız istediğiniz zaman ayrılabiliyorsunuz. Raporu almak illa 37yi beklemeyi gerektirmiyor.