Mutluolmaliyim Hamileliğimin başından beri ara ara ruhsal bunalıma giriyorum sizdede oluyormu ne zaman geçicek bunlar🤧
depsizoo Mutluolmaliyim Lohusalıktan sonra geçicek inşallah ☺️ ben takmıyom artık onları hehe de geç şeytancık vesvese veriyo
Elisa23 Mutluolmaliyim ben de öyleyim çok kötüyüm depresyondayım net hergnn ağlıyorum sıkıntıdan boğuluyorum
kivirciginannesi Mutluolmaliyim ara ara değil 5. Haftdan beri böyleyim. Gebeliğim zorluğu da eklenince iyice çekilmez oldu hayat.
Hafizeplt Mutluolmaliyim benimde başlarda öyle sonra geçti şu an 31+4 deyim ve yeniden başladı içimden dürtüyolar resmen 😅 keyifsiz isteksiz bi de eşimi çok sıkıştırıyor resmen tartışma çıkarmaya çalışıyorum😅
Mutluolmaliyim Elisa23 Benimde bugün ilk kez ya o neydi saçma sapan yere ağlamalar anlamadım valla geçse bi de herşey rahatlamak 🤧
Mutluolmaliyim ilkgozagrimhavinim hergün mü ağlıyorsun canım ya kıyamam bende bugün ilk saatlerce ağladım🤧
Beyzan Mutluolmaliyim Allah tez vakitte kalbinize huzur ferahlık versin inşallah. Bu tarz düşünceler genelde birikimseldir. Orda yatar uyur insanın en zayıf anını kollar. hamilelikte de insanın vardı düşüyor o zamanlarda uyuyan bütün kötü düşünceler tepesine çöküyor. Önce kaynağına inmek lazım. Sizi bu duruma getiren ne siz bu düşünceye dalarken etrafınızdaki insanlar ne yapıyor buna bakmak lazım. Size tavsiyem bol bol okuyun inşirah suresi size iyi gelecektir. Açık havada yürüyüş ve bebeğinize dair hazırlıklar da size geleceğe dair umut verir
Mutluolmaliyim Beyzan haklısın canım ah yapıyorum bugün kü ağlamamda doğum korkusu bebeğe bakamazsam kaygısı canim🤧😒
41irem Mutluolmaliyim hamilelik herkesi farklı etkiliyor kimi fiziksel olarak yıpranıyor kimi ruhsal hepimize arada geliyorlar ama çok kötüysen bi uzmandan destek al istersen arkadaşımdan biliyorum kızın huyu değişti resmen konuşmaya korkar olduk o kabulde etmiyor değiştiğini bide sen farkındasın en azından bende sevinmiştim başta aynı anda hamileyiz diye ama şuan yanına yaklaşılmıyor valla bi doğursakta rahatlasak hepten 😂
turkankrbyk Mutluolmaliyim son haftalardayim hala geçmedi başından beri sacma sapan ağlıyorum her şeyden sıkılıyorum napcam bilmiyom boyle
Loveme Mutluolmaliyim hormonlardan kaynaklı bir sıkıntı muhtemelen ayetel kürsi ,inşirah, bakara,nas ,felak okumanız vesveselerden kurtulmanıza nasip olacaktır inşallah 🙏🏻 allah kalbinize ferahlık versin
ilkgozagrimhavinim Mutluolmaliyim heeer gün istisnasız🙈 lohusayken daha fena oluyormuş, düşünemiyorum gerçekten🙄
Kamile71 Mutluolmaliyim epeydir bende öyleyim bakamam korkusu nasıl doğacak korkusu resmen yerlerdeyim
Yamacin-Annesi Mutluolmaliyim bende aynı duyguları yaşıyorum hadi bebeğe bi nebze bakma korkum yok ama doğum korkum çok var sanki doğururken ölçek gibi filan geliyor bana