Merhaba arkadaşlar bişi sormak istiyorum 21+6 haftalık hamileyim dün gece çok kısa süreli de olsa sol kasığımda picak sablanmis gibi sancı oldu ayağımı bile hareket eddiremedm sancidan her sabah kalktigimda kasıklarmda sancı oluyor ve yarm saat ya da 1 saat sonra geçmiş oluyor happy momda da mesela bebeğin göbek deliginin o kısımda olmasi gerektigi yazıyor ama ben hiç yukarda olduğunu sanmiyorm asagida gibi hareketlerini kasıklarmda hissediyorum bu durumu yaşayan varmı ?