Akcakoca Sevgii_94 mümkün olduğunca hiç kullanmayın yada çok az kullanın 36. Haftadayım aşırı ödemim var hiç kesmemiştim tuzu aman nolacak diye öyle olmuyomuş şuan kullanmıyorum ama önceki kullandıklarım için pişmanım 😔
Elifim17 Sevgii_94 her zaman ne kadar tüketiyorsam o kadar tüketiyorum hamilelikte. Ama rafine tuz aslaaaa tabi. Kaya tuzu doğal getittiriyorum Iğdır tuzluca dan ve Çankırı dan. İstediğim kadar yiyorum onları.
Deletedmom93428 Sevgii_94 ah ah bende kullanıyordm şu an sürmüyorum ağzıma tansiyon yükselmesi o kadar kötü bir şey ki Allahım muhafaza 🤦♀️
Aysegul_9 Tuzu seven bir insanım hamile oldugumu ögrendikten sonra kahvaltıda tuzu kestim aksam yemeklerinde tuzu az kullanıyorum salatalarda kullanmamaya çalışıyorum ödem yapar diye endişeleniyorum😑
Sevgii_94 Aysegul_9 Iyi kesebildiysen ne mutlu sana :) Ben zorlaniyorum. Cok seviyorum tuzlu yemekleri
iki_prenses_annesi Sevgii_94 belki inanmayacaksınız ama yemeğin tadına bile bakmadan tuz atıyorum zararlı olduğunu bile bile yapıyorum vazgeçemiyorum 🤭
Sevgii_94 Aysegul_9 Kahvaltida zaten tuketmiyorum genelde, öyle bi zeytin salata domatese katiyorum. Ama aksam yemeklerime katiyorum baya bi tuz
Akcakoca Sevgii_94 kahvaltıda salatalık domatese yumurtaya akşam yemeklerine tuzla yenen meyvelere hep kullandım hiç kesmedim azaltmadım şimdi ayakalarım çekiyo acısını 😔