Biraz klasik olacak ama bende acaba ne zaman yazarım die hep bekliyordum ilk iki kızımı 40 hafta dolduktan sonra doğurdum bunda da umudum bitmişti artık kırkı dolduruz diyordum ama bi gün önce dua ettim harın dolum olsun felan die tam 39.haftam doldu geve 2 de bi sancı geldi normalde son bir aydır öyle sancılarım olduğu için pek önemsemedim biraz yguyunca geçer die düşündüm ama agrı çok düzenli gelince sabah geçer dedim uygulamadan kasılma sayarı açtım baktım agrılarım çok düzenli önce 10 dakika da bir sonra 5 e düştü baya düzenli olması umutlandırdı bu saat 5 e kadar sürdü eşimi uyandırdım galiba doğuracağım die pek umudu yoktu onunda ama kalktı hazırlandık felan saat 6 gibi hastaneye yetiştik doktor muayene etti 5 cm demezmi şok oldum ama Nasıl sevindim odamıza geçtik giyindim felan biraz pilates topu felan oturdum nöb doktor geldi bebeğin kafası daha tam inmemiş ama suni felan vermeye gerek yok dedi sancıların gayet güzle ve düzenli doğal gelsin dedi aslında epidural istedim ama gerek olmadığını söyledi hemen doğurursun dedi ama malesef o hemen gelmiyordu bi türlü saat 8 gibi doktorum geldi muayene ett 8 cm ama bi türlü 8 i geçmiyordu biraz tedirgin oldum agrılar arttı çünkü ama neyse biraz suni verdiler derken artım dayanamayacağım dedim Çatak’a aldılar o arada ki sancılar baya zorladı ama çatala çıkar çıkamaz bir ıkınmada bebeğin çıktığını hissettim ama o anki duygu çok farklı ya nasıl sevinçten ağlıyorum bitti die 🥰kucağıma koydu doktorum bebeği ama halim kalmamıştı o ara bebeğim parmağımı tuttu sıkı sıkıya😭çok duygusaldı neyse biraz yırtığım oluşmuş o arada dikişlerim yapıldı ve ebeler giydirip odama götürdüler eşimin mutluluğu benim mutluluğum tarifi imkansız 🥰🥰rabbim herkese bu mutluluğu nasip etsin amiin amiiin"