Kara1833 çok üzüldüm canım cidden çok zor bir durum bazı doktorlar böyle ihmalkar olabiliyor özel hastaneydi sanırım ona rağmen nasıl yapıyorlar anlamıyorum tekrardan basınız sağ olsun 😢vallahi ben de şu an son haftalardayim ama doktorumla ilgili şüphelerim var ki çok bilindik bir doktor olmasına rağmen çünkü iki arkadaşın doğumuna son anda gelmiş dediğiniz gibi ebeler ıkınma demiş bacaklarını kapatmış hatta iki kişiden dinledim bunu, ondan dolayı bu hafta başka bir doktora daha görüneceğim hiçbirine güvenemiyorum tam olarak nedense… Vicdanlı doktorlar lazım bu ülkeye bir evlat sahibi olmak kolay değil. Meleğiniz cennette şefaatçiniz olsun inşallah