Merhaba arkadaşlar dün gece post açmıştım sancim var diye sonra da gece 2 buçuk gibi hastaneye gidiyorum diye post açmıştım sancılarım 2 dk da bire düşmüştü acilden giriş yaptım 7 cm acilma vardı ulturosuna girdim sonra bebeğimin kalp atışı yoktu doktorlar tekrar tekrar baktı ama yoktu dünyam başıma yıkıldı inananmadim kızım Almiram beni babasını bırakmaz dedim inanamadım sonra doğumhaneye alindim acilmam 10 cm olmuştu suyumu patlattılar 4-5 ikinmada kızım doğdu normal doğum yaptım sessiz sedasız gitti kızım boynuna kordon dolanmış ve kakasını yemiş sadece 1 hafta aksatmistim randevumu yalvarırım siz son günü kadar gidin kontole kızımın ismi Almira Allah rızası için bir fatiha okurmusunuz şuan hastanedeyim gözetim altındayım dua eden herkesten Allah razı olsun Rabbım sizi bebeklerine sağ salim kavuştursun