Srp12345 Arkadaşlar cuma günü serklaj oldum 13 haftalık ne kadar süre yatmam gerekli ne zaman normal yaşantıma dönerim tecrübeli anneler yardımcı olursanız sevinirim ☺️ birde kahverengi akıntı oluyor peçete ye silince normal mi
iremgun Srp12345 normal yaşantınıza dönüp dönmeyeceğinize doktorunuz karar verir o ne derse onu dinleyin. Durumunuzu o biliyor. Hep yatın diyorsa yatın. Kahve akıntı ya da kırmızı ilk 1 hafta normal
Esrakin Srp12345 Benim cok fazla kanamam oluyordu sureklu hastanede yatiyordum doktor acil yatırdı kanamam tekrarlayınca