Yamacin-Annesi Bende çok bulantı yaşadım tam bitti derken tekrar oldu hastaneye gittim dayanamadım artık ve idrar yolu enfeksiyonu çıktı o çok bulantı yaparmış onun için ilaç kullanınca bulantım geçmişti ve şuan 36 haftalık olduk geçen hafta da aynı sebepten gittim yine enfeksiyon çıktı. Ama sizin şuan çok yeni ve ara ara böyle bulantı gelmesi normal bence bide haftası değişince bebek büyüyünce bulantı fazla oluyor