Kızlarrrr şimdi neden yedin ozamancılar gelmesın lutfen pıknıge geldık esımle acıktık lahmacun soyledık normalde onun lafıyla hareket etmemde bu sefer neden ettıysem dedımkı bu lahmacun pembe pembe pısmemıs oda pişmemiş olsa cıg tadı gelir pısmıs dedı ıkı tane yedı emınmısın pembe bu dedım bence az pişmişti o lahmacun neyse o oyle pişmiş deyınce yedım ama ıcın hıc rahat degıl az pısmıs et yıyen oldumu gebelıkde tup bebekle hamıle kaldıgım ıcın fazla takıyorum bu konuları keske yemeseydım ama yedım bıle