neslihnf- dün aksam sahıle gittik ayaklarımızı denıze soktum bıraz. butun gunde pıknık falan yoruldum gece 3 den berı sol böbregımın oldugu yer agrıyo 38 haftadayız sizce dogumla bı alkası olanılırmı yoksa üsüttümmü??
Biryolcu neslihnf- bizler buradan ne diyebiliriz ki.. son haftalardasınız isterseniz bir hastaneye gidip baktırın belki sancıdır belden vuruyordur böbrek ağrısı gibi geliyordur yani ne desek boş. yorum yapılabilecek bir konu değil bana kalırsa