Nazliklkn canim sana sunu diyim ben ezelinden beri kabizimdir.. ogluma hamile kaldimda korkmustum kabizim ikinicam filan diye cok sukur normal oldu duzeldi 9 ay smdi kizima hamileyim.buda basta kabizlik yapti doktor surup filan verdi kullanmadim ekmek olarak kepek ekmegi yerim gene kabiz etti. Simdi ise yedigim sey su 5 tane ceviz-3 tane kuru kayisi 1 bayrak ayran ilk once ayrani ic 20 dk sonra ceviz ve kayisi ye eveli gun işlem tamamdir😀 ben oyle cozdum isi rahman yapmis gibi oluyirum rahatliyorum kabiz olmaktan iyidir isal