ErvAli valla hastane bence iyi değil ama bilal cengiz bey kesinlikle harika üstü bi doktor canım doktor aynı zamanda psikoljik destek veriyor her gittiğimizde binbir dua ile ayrılıyorum hastane hastane doktor doktor gezdim bigum oylesine bebegimizi ozledik diye gittik ona gordik böyle bi insancıl kibar anlayışlı pozitif bi doktor görmedim ve ogun biraktim hem hastanemi hem doktorumu ilgi gibi bi hastaneye 10 beden fazla. Kesinlikle ilgi de doğum yapmam diyen beni bi anda döndürdü kendi ilgisiyle onu tavsiye ederim. Emele iki arkadaşım gitti ama pek memnun kalmadılar benim tecrübem yok