Haticem01 Nasılsınız bakalımm annişler kaç haftalıksınız 💞👨👩👧 Biz cinsiyetimizi göstermiyoruz acaba neden neler yaparsak gösterir cinsiyetini 🥰
[silindi] Haticem01 kizlar gostermez derler ama ben iki kizimda da pat diye gördüm 😅😅 kac haftaliksiniz
Ebruuu42 Haticem01 ben çikolata yedim bol su içtim 14 hafta da öğrendim🙏🏻 Şimdi 36. Haftamızdayız beklemedeyiz bakalım kızımı❤️❤️
DemetF [silindi] 12.haftamda ogrenmistim kizim oldugunu.teyzemde kizlarini 3 aylikken gormus erkekleri 4.ayinda gormus
Senaa28- Ebruuu42 merhaba bende 36 oldum acaba sırt ağrınız akıntınız be bebekte toplanma var mı birde sezeryan mı normal mı 🌸🥰
hepoyleolurzaten Haticem01 32+6 olduk oğluşumla 🥰 bu hafta itibariyle hazırlıklara başlayacağız heyecanlıyım 🤭 biz erkenden öğrenmiştik kliniğe giderkende çikolata yiyip vişne suyu içmiştim faydası oldu mu bilmiyorum ama 😅
Yavuzun-1annesi2 Haticem01 bizde öğrenemiyoruz ya 19+6günlük olduk daha göstermiyo cuma günü randevum var bakalım inşallah gösterir artık😃😃
Hafizeplt Haticem01 31+4 kızım olcak 🥰 bugün çok çarpıntın var hiç böyle olmuyordu aslında🤷🏻♀️ nazlı bebek canım seninki belli şimdiden 😍
Minigim45 Benim bebiş gibi aynı baya ugraştırdı bizi saolsun hala her gittigimde sorarım pozisyonu uygun olmaz geçen gittigimde de poposu aşşagıda oyüzden göremiyorum demişti doktor
Didemmmmm Haticem01 19+2 olduk 🙏💙 sıcakka savaşıyoruz. Bayramdan somra detaylı ultrason a gireceğiz. 17 ye kadar bizde net öğrenemedik. Ama en son gittiğimde bacaklarını açmış alın görün dedi💙🙏 oğlum olacak inşallah