Ben randevu alamadığım zaman doktordan bizzat alıyorum her doktorun randevusuz belirli bi hastaya bakma izni var 35 ve üstü olan hastalar biraz daha öncelikli ben 37 haftalığım randevu alamadım cuma günü tekrar sabahtan gideceğim sıramatikten almak imkansız çok erken saatte gitmeme rağmen Suriyeli kuyruğu ile karşılaştım ve 5 kişi anca alabildi kuyrukta bekleyen hastalar evlerine gitti hep