Busrasar operasyon çok basit ağrı sızı hissetmiyosun. Sonrasında az lekelenme olacak ve geçecek. Ben bir gece hastanede yattım. Serklaj sonrası normal hayatına dönmek biraz dikiş yapılan hafta ile alakalı. Ben 20. Haftada acil serklaj oldum bu sebeple devamlı yatıyorum, normal hayata dönmek diye bişey yok. Ama önlem amaçlı serklaj yapılan pek çok arkadaşımız normal hayatına döndü. Bu arada bende ikiz hamileyim. Bizde ilerleyen haftalarda ağırlık arttığı için riskte artıyo. O yüzden sana önerim doktorun normal hayatına dön bile dese imkanın varsa ağır işleri yapma. Soruların olursa elimden geleni yaparım umarım sağlıkla alırız bebişlermizi🙏