Kızımın isminde kararsızım
Havvabaht ikisi de olmasın bence . ( bence tabi)☺
Havvabaht bencede ikiside olmasın
Havvabaht Umay çok güzel bence
Havvabaht ah umay hayalimdi kızım olsa koyacaktım. 😍
Bizim burda Umay bir soyad isim olarak ilk defa duydum
Havvabaht umay
Havvabaht ikisini de sevmedim🤷🏻♀️