Hello kızlar yorumlarınızi okudum bendede iki tane siğil vardı birisi uç kısımda dedi doktorum birisi dışarıda yandaydı. Yandaki gitti ama iç kısımdakini bilmiyorum randevum ağustosda. Doktor yakılır yada sezaryan yaparsın dedi. Ben yaktırmam korkuyorum mecbur sezaryan yapcam. Bende avusturyada yaşıyorum ve bu tür siğiller yok edilmeden kesinlikle normal doğum önermiyor doktorlar burda.