Mom3834 ben de sürekli fast food yiyorum kendim yapınca yiyemiyorum. Anlıyorum yani seni çok iyi. Yoğurt, peynir, kaşar yemeye çalışıyorum. Yumurtayı tavada pişirip içine kaşar ve maydanoz ekliyorum. Dışadıra menemen yiyorum yumurtasından faydalanmak için. Meyve tüketmeye çalışıyorum, kiraz muz kayısı kavun vs.. salatalık hayatta yiyemiyorum biri yanımda yese öğürmeye başlıyorum. Soğan falan kendim yapmazsam yemek içinde yerim ama çiğ tüketemiyorum. Et türü şeyleri çok az yiyebiliyorum.
Multıvitamin tüketiyorum, kendimi çok zorlamıyorum yemek için. Evet daha iyi beslensek güzel olur ama olmayınca ne yapalım🤷🤷