Mom3834 YEMEK İÇERİYOR.
Çok geçmiş olsun 20.haftamdayım ikizlere gebeyim Allah kısmet ederse. 14.haftaya kadar bırakın yemek yemeyi ya da görmeyi, yanımda adı anılsa kusuyordum. Bir gün dışarıda çok acıktık eşimle, avmde yemek yiyelim dedik. 17.haftamdaydım sanırım. Bir cesaret hamburger söyledim ama gözlerim dolu dolu, stresliyim ya ortalık yerde kusarsam diye… Sipariş gelene kadar dualar ettim. Ve sipariş geldi… elime bi aldım nam nam nasıl yedim anlatamam. Meğer bulantım gitmiş korkusu kalmış bana… İçim çok rahatlamıştı. Tabi yemeği yedikten sonra hemen bir rennie içtim😅 Hala düzenli ve düzgün beslenemiyorum. Ben üzülmüyorum. Peynir, süt , yumurta, ayran, kefir, tahin pekmez, makarna ve ara sıra köfte (soğuk olmak koşuluyla!!!) tüketiyorum. Sıcaksa çok kokusu oluyor. 2 kere balık ekmek yedim, içinde bol yeşillik vardı, resmen kakıttım. Ama yedim mi yedim. Büyük başarı benim için. Daha bugün eşim fırına köfte koydu ve öğürmekten mahvoldum. Soğuttuk, birazdan afiyetle yiyeceğim inşallah. Canınızı sıkmayın bence. Yiyebildiğiniz her sağlıklı gıda yanınıza kar, yiyemediklerinize yapacak birşey yok🤷🏻♀️