Tgcycl bence biraz daha bekle seni çok iyi anlıyorum ayni şeyleri bende yasadim, en iyisi Allah a birak ben test almaya giderken o kadar umutsuzdum ki tekrar o üzüntüyü yasicam diye ama elimi karnıma koyup Allahim sen büyüksün sana bıraktım dedim hep defalarca yeterki ol desin duani et eger olacağı varsa zaten ne olursa olsun olacak merak etme rahat bırak kendini sadece Allah a sığın, insallah hayırlısı ile vardır yoksada vardır bir hayır