HappyMom uni bayb ilk bebeğimde kullandım çok iyiydi. Prima ve diğer bazı markalar bebeğimi pişik yaptı diye hiç bir zaman farklı marka kullanamadım. Primanın bezini kullanmama rağmen ıslak mendili pişik yaptı. Ayrıca ilk aylar pamuk ve saf su kullanıcam ıslak mendil sonrasında 😂