Mom726272 aynn öyle şimdi ikinciyi bekliyorum 24 haftadaym cocuga aldığım sadece bir adet hastane çıkışı oda 5 li ,😅 ikiside erkek o yüzden abisinin küçüklerin çıkarıp dolaba koydum bu kadar iste bide doğuma yakin 3 5 paket bez alirim tamam ilkinde doğmadan bir bez stok yapmışım dusun tam 7 aylik olana kadar hiç bez almadım 😆😆