Kizlar fitilini 2. Kullandım bugün hapsururkrn resmen hop diye bir şey geldi altıma çiş yaptım sandım baktım ki aşırı iltihap gelmiş .. sonra dedim Nisan değildir daha haft aşırı erken 21+4 um . Korktum sizlerde fiitilden sonra böyle akıntı oluyormu ..