Ftma1aa inanır mısın benimde kalmadı artık. 40+ süreci biraz yıpratıcı . İster istemez insanların sorularına maruz kalmak , hareket etmek istememek, yani hayattan zevk alamamak 😞 salı günü nası olacak herhangi bir fikrim yok. Ama muhakkak doktorunuza güvenin ve kendinizi ona bırakın