Mmoommlife hic kalkan kullanmıyorum göğüs pedi kullanıyorum onu koyup sutyen giyiyorum tekrar kalkan kullanamadım ben rahat edemedim sutyen taktığım için sut baya bol akıyor ama ped cekiyor yara olması emdiği den oldu ama kremler fayda etmedi silikon emzirme ucu kullandım benimkinin ucuda yok çünkü mecburdum 2.hafta yaralar geçti aci azaldı şuan çok rahatım arada bi silikonlu emzirmeye deniyorum bakalim nolcak diye yine canim aciyor gerek yok slikonla emsin diyorum hem yara olmuyor hemde daha rahat tutuyor emiyor bebiste rahat ediyor ben o kalkanlar gereksiz görüyorum illa faydası vardır ama önceden kalkan mi varmış göğüs uyarilmadigi halde emzirmediginde akmıyor zaten ama goguse bi dokununca yada üstüne yatınca çeşme gibi akıyor