Alınan kiloların hepsi normal kilo değil. Ben adet öncesi hafta bile 2 kilo yaklaşık fazla çıkarım tartıda doğal olarak hamile olduğumu öğrendiğim an +2 ile başlıyorum. Kızımda baksan 18-20 kilo arasında almış görünüyordum doğumdan 10 gün sonra eski kıyafetlerimi giyiyordum 4-5 kilom kaldı ki sonraki 2 ay içinde hepsi gitti. Yani ödem tutmaya elverişli bi yapınız varsa bu alınan kilo gerçekçi değil rahat olun çok yemediğinizden eminseniz bence sıkıntı yok gider 😇