Kızlar 3 gündür karnimda adet sancısı gibi ağrı var yatınca geçen ama sağa sola dönerken ağrıyan şekilde. Birde ayağa kalktığımda hemen tam dogrulamiyorum yürüyünce karnımın altına ve özel bölgeme bıçak saplanır gibi ağrı giriyo şu son günde bebeği vajinamda hissediyorum nabız atar gibi ordan vuruyo 1cm açıklığım vardı en son bunlar doğumun habercisi mi yalancı sancılar mi ne zaman gerçek sancılar başlar acilmam olsun istiyorum artık 😔