U-E 31.haftadayız bebegimi çok hıçkırık tutuyor bu durumda olan varmı yada bunun için bişeyler yapabilen
Kadriyed U-E bu konu hakkında bir şey yapmanıza gerek yokki. Aksine bu bebişin emme yutma gibi reflekslerini kolaylaştıracak doğumdan sonraki hayatında😊
U-E Ylmzhvv karnımın altında kalp atılı varmış gibi hissediyorum odaklanıyorum ister istemez bnmde midem bulanıyor odaklanınca sizdede oluyor mu
U-E Kadriyed o hıçkırık kalp atımı hissine ister istemez odaklanıyorm benimde midem bulanıyor o zaman o yüzden oluruna bırakamıyorum artık
Suleasyaa Günde 5-6 kere tutuyor yavrumu hıçkırık annem hep diyor sende karnımda iken hep böyle idin.Simdi 26 yaşımdayım hala en ufak şeyde hıçkırık tutar 😅😅 kızçem de benim gibi sanırım
Suleasyaa U-E bebek rahmime düştüğü günden beri hep midem bulantim oluyor benim.hatta dişimi fırçalarken hep kusarim afedersiniz. O yüzden hickirinca olup olmadığını bek bilmiyorum genel olarak hep bir mide bulantısı var
U-E Suleasyaa 2hafta öncesine kadar bnmde mide bulantılarım cok oluyordu ilaçla duruyordum şükür 2haftadır düzeldim inşallah tez zamanda sizinde düzelir😊
U-E Avgulsah59 göbegin altında bi segirme gibi elinizi koyunca kalp atmını hissediyormussunuz gibi oluyor
Yenibirannee U-E 33+3 haftaligim benim bebegimde bazen gunde 2 kere hickiriyor normal yani 2-3 dakika sürüyor 😇😇
Cycanbaz U-E doktorum bana hıçkırık bebeğin anne karnında iyilik halini gösterir demişti. Çok normal bir durum yani Benim de günde 2 kere oluyor en az