Merhaba güzel anneler 15 haftalığım ilk haftalarımdan bu yana hep kasık ağrım yada kramplarm oluyordu dün den beri kasık ağrım yok bende endişelendim açıkcası kötü de düşünmemeye çalışıyorum ama istemsizce insan düşünüyo annemle yengem çocuk yukarı çıkıyo diyo bu haftalar da aynısını yaşayn bilgisi olan lütfn yazıp beni rahatlata bilir mi