Kizlar 23 haftalik gebeyim bugun sabahtan beri bebeğin aşağıda olduğunu hissediyorum.hareket ettiğinde vajinamin üst tarafında oynuyor görebiliyorum.3 gün önce amniyosentez yaptırdım cok sukur bi agri bir sızı olmadi ama bugün bu durum biraz korkuttu.tecrubeli annelerim doktora gideyim mi.suan uzandım ayaklarimida yüksek bir yere koydum