Merhaba benim geveligim ikiz değil ama erken doğum riski var 24 haftada kendi doktorum vururuz demişti 20 haftadayken. Dün perinatolog doktor bana şuan ben seni çok acil görmüyorum ciğer geliştirici iğne tek atislik silah gibi düşün dedi ben onu sana şimdi vururum bebek gelmez 1 ay sonra gelir o zaman bir anlamı kalmaz dedi. Erken gelirse dedim hemen o an hastaneye geleceksin zaten hemen doğmayacak o zaman vururlu etkisi daha iyi olur dedi. Ciğer geliştirici iğneleri genelde bu bebek 1 hafta içinde gelir işte suyu gelmiş yada azalmış sancı düzenli geçmiyor öyle zamanlarda vuruyoruz dedi o yüzden bizde bekleme kararı aldık sizde öyle bir risk görmediği için vurmamistir doktorunuz 😊
Prensmmmm