Kizimveben59 40 hafta olmamıza son 2 gün kaldı 🤭 Ne gelen var ne ağrı ne sancı. Fazlasıyla nazlı çıktı benim prensesim 🙂 Salı günü suni sancı ile doğumu başlatacağız dedi doktorum. Deneyimli annelerden yardım istiyorum 🥺 Çok stresli ve korku doluyum🥺
Snmom Kizimveben59 korkmayın evet kendi sanciniz ile gelse daha rahat atlatabilirdiniz ama suni de bence çok çok zor diyemem ben de 40+4 te ilk bebeğim gelmeyince suni ile başlattılar ve açılmam olunca vajinal doğum yaptım squat yapın bol bol suni sancı alırken umarım açılmaniz olur ve bir avazda çıkar bebeğiniz sağlıkla korkmayın. Çokta düşünmeyin her şekilde çıkacak 🙈 stres yapmayın son günlerin tadını çıkarın.
Serha Kizimveben59 Salı günü çoğumuzun dönüm noktası bence 😂 benim doktorum da salı gününe kadar kilo almazsa suni ile başlatacağını söyledi kilo alsın diye dua ediyorum bende suni sancıdan çok korkuyorum belki kilo alırsa kendi sancımı bekletir
Yalnizanne97 Kizimveben59 benimde hiç açılmam yok salıya kadar gelmezse salı sabah 8de yatışım yapılıp fitille doğumum başlatılacak bende tedirginim umarım hepimiz sağ salim kucağımıza alırız bebişlerimizi ❤️
Kizimveben59 Snmom ne kadar sürede açılmanız oldu 🤗 Benim birde yüksek tansiyon sıkıntım var 2 haftadır 🥺
Kizimveben59 Serha Umarım kilo alır vallah benimle olan hatta benden geri de olan bütün arkadaşlarım doğum yaptı ben hala beklemedeyim 😬 Doktorum kendi geleceği yok müdahale edelim bence artık dedi 🤭
babyackgz Kizimveben59 bende 5 ay önce tam 40.haftada su sancı ile doğum yaptım 9 saat kadar sürdü toplamda 4 cmden sonra epidural istemiştim ben sağlıkla kucağına al 🤲🏻