Ediz101019 30 haftadan sonra çabuk geçer mi acaba .şimdiden kendimi taşıyamıyorum eller ayaklar şiş🤭☺️
idiloska Ediz101019 öyle bir geçiyor ki inanamazsınız, ben doğurdum 2 haftalık oldu, uykusuzluk, gaz merhaba yeni dünya.
Goncangg 26+1 im ama bende sizler gibi el ayak şiş dudak ve burundan ibaretim daha çok var hemdeğğğ 😃