Gorumcem beni ister arasin ister aramasin umrum
olmaz acikcasi,aramiyorlarda hatta hic bir bayram umursamiyorum.Ama bayramda esim
buyuk diye evde kardeslerini beklemiyoruz tabi ki olmasi gerektigi gibi kayinvalidemin evine gidip
orada kardesleriyle bayramlasiyoruz.Sizin yaptiginiz bana cok sacma geldi kusura bakmayin,iki yasli gibi evde beklemek icin once kayinvalidenizin hayatta olmamasi gerekir o zaman zaten ilk size geleceklerdir abi olarak.