Habe2210 Hanımlar hamileliği boyunca pastörize ürün olmasına cok dikkat ettim. Bugün kahvaltı da bal kaymak yedim baya. Kaynağın arkasına hiç bakmamışım pastörize felan yazmıyor. Yedikten sonra iş işten geçmiş bulundu. Pastörize olmadan yapılan kaymak v ar mıdır bilgisi olan var mı :)
Pelinbyrktrlr Habe2210 Ben eker in kaymağını almıştım ama pastörize yazıyordu arkasında, hamilelikte pastörize takıntısı oluştu hepimizde 😃 Ama markette satılan paketli süt ve süt ürünleri pastörize olur mutlaka
Lulemom Habe2210 her gün yiyorum ben nerdeyse. Şarküteriden de aldığım oluyo marketten de. Hatta özellikle şarküteriden almaya çalışıyorum doğaldır diye 😄 hiç pastörize mi değil mi diye aklıma bile gelmedi. 34. Haftadayım bişe olmadı bugüne kadar
Mihrimahirem Habe2210 yani kaymak kaynayınca olan bi şey olduğu için pastörizedir heralde 🙄 bilemedim
Habe2210 Pelinbyrktrlr şarküteriden almışlar manda kaymağı diye :) normalde bende cok dikkat ediyorum 36.haftadayım yedikten sonra bişey değişmeyecek ama içimi rahatlatmak istedim sanırım :)
Pelinbyrktrlr Habe2210 Kaymak zaten kaynamış sütten elde ediliyor, 7dkda ölüyor içindeki brusella mikrobu. Kaymakta sıkıntı olmaz merak etme:) Ben yoğurdumu bile hep kendim mayaladım inek sütü alıp. Testlerim de geçen hafta tekrarladı yine, bir sıkıntı yok