kusura bakmayın rahatsız ediyorum da
1 saat kadar önce kötü bir haber aldım . Kalbim sıkışır gibi oldum .istemsiz şekilde tansiyonum çıktı-düştü emin değilim tam dengemi de sağlayamadım .hemen oturdum tuzlu ayran içtim . Elimi yüzümü yıkadım .Şimdi herhangi bir ağrı sızım yok ama bebekte herhangi bir sıkıntı olmuş mudur?Acile gideyim mi yinede