B123N Kızlar bilginiz var mı? Kasıklarmda agrı var acile gidecem ama devlet hastanesi ultrasona alıyor mu?
Pcoslubiranne B123N dogum hastanesiyse bakarlar ama normal devlet hastanelerinin cogunun acilinde ultrasom olmuyor.Olsa bile anlamaz doktorlar da.
tugbaoztrk B123N Önce kan ve idrar testi yapiyolar sonuç çıkana kadar hicbisey yapmiyolar eğer sonuç kötü çıkarsa bakiyolar
Arzu3981 Bu durum hastaneden hastaneye değişiyor sanırım. Bizim buradaki devlet hastanesinde 5 kadın hastalıkları ve doğum uzmanı var. 1 dr mutlaka nöbete kalıyor. Acildeki dr direk olarak nöbetçi dr u arıyor ve serviste muayene ediyorlar.