Son 38 ama çok zor geçiyor baygınlık geçiyorum Arada tansiyonum düşüp çarpıntı oluyor sıcak havalar çok zorluyor oğlumda çok rahat geçmişti ama sıcaklara denk gelmesi malesef beni çok kötü yaptı 😞😞inşallah hayırlısı ile kucağımıza alırız bebişlerimizi🧿🧿🥰🥰