Merhaba anneler ❤️ Dün 38 haftalık olmustuk dün kontrol ve çatı muayenem vardı çatıdan snra biraz kırmızı akıntım gelmıstı doktrm muayenden kaynaklıdır demıstı eve gelene kdr bıraz kahverengi akıntıya donustu agrılarım arttı bel ve adet agrılarm saabha kdr düzenliydi ama artıyordu sabah lavaboya gttıgımde yogun biraz fazla kahverengi akıntılarım geldi doktrmu aradım doğum belirtsi ddi hastaneye gel ddi ayy cok heyecnlıyım minik kzıım gelıyor mu acaba dua eder misiniz bana acıklığım artmış olsun doğurayım 🤲🏻❤️