beysenyil İnşallah o gün gelmeden kendi sancınla gidersin canım suni sancı berbat bişey beni delirtti resmen Rabbim bi nefeste kurtarsın kolay bi doğumun olur inşallah benimle olan bi kız vardı suni sancı verdiler 20 saat bıyunca kızın açılması 4 cm den sonra ilerlemedi sezeryana aldılar . Ben o sancının zoruyla yalvardım sezeryana alın diye ama kimse beni tınlamadı 😅 şimdide iyiki beni umursayan biri olmamış diye dua ediyorum En iyisi normal doğum ne kadar zor olsada İnşallah sende normal doğum yaparsın herşey güzel ilerler ♥️ Bol bol uyu dinlen uykuya hasret kaldım😅