Semadeniz benimde 10. Hafta da başladı kahve rengi lekelenmelerim , bazen kahve bazen kırmızı bazen pembe oluyordu . 10 gün sürdüğüde oluyordu , ⅘ gün sürdüğüde . Kesiliyordu tam bitti şükür derken ⅔ gün sonra tekrar başlıyordu . Bebek te , plesantada , rahim ağzında hiç bir sorun olmadığı halde hep oldu . Hiç bir ilaç , serum , fitil vs kullanmadım çünkü içeride hiç
bir sorun kanama alana gözükmüyordu . 38+2 de yarın sabah sezeryan ile doğumum var . İkimci hamileliğim bu . İlkinde hiç böyle bir şey yaşamamıştım . Sinir stres sıkıntıdan uzak durun . Pozitif düşünün herşey pozitif olsun . İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız vakti zamanı geldiğinde