Ameliyat yerimde serçe parmak kadar şişlik oluştu lltihaplanma zannettim dün doktora gittim sorun olmadığını göbeğim üstüne bindiği için sanırım kat izi olduğunu söyledi başına gelen var mi
Bi de başka bisey sormak istiyorum göbeğim çok fazla üstüne biniyor ve fazla terliyorum doktor o bölgeyi kuru tutmami söyledi ne yapabilirim siz neler yaptınız o bölgeyi kuru tutmak için