sevincoztrk Bu ay beklemede olanlar yazsin🌸 guzel haberleri burada verelim Kizceler🙏🏻💗 Benim ⅞ gunum var adetime gecikme olmazsa🌷 kimler Rahim filmi cekildi,kimler catlatma igneleri oldu ,kimler sadece klomen kullandi?🍃
annesinin_beybisi sevincoztrk benim de 7 gunum var zaman geçmek bilmiyor bu ay klomen kullandim bir dahaki ay rahim filmi cekilicem sonraki ay da aşılama olucak sanırm inşallah hiçbirine gerek kalmaz yarın erken gebelik testi yapicam hem çok heyecanlanıyorum hem de korkuyorum 😐
Sevimlianne_adayi sevincoztrk femera kullandım adetime 8-9 gün var ama dün test yaptım dayanamadım ama hayali bir çizgi vardı pek de umudum yok 😒😒
Melehat45 sevincoztrk İnşallah isteyen herkese nasip olur bende klomen kulaniyorum şimdi inşallah güzel haberler alırız ❤️
mineciftci905- elifgunay55 benimde öyle oldu 17 gün geciktim negatif çıktı bir sonraki ay hamike kaldım 20 haftalığım şuan
sevincoztrk annesinin_beybisi benimde kafam cok karisik kuzum… klomen de kullandim , catlatma da yaptirdim olmadi ve asilamaya dogru ilerliyorum gibi🙂birsey yoksa asilama yaptiricam agustos da
annesinin_beybisi sevincoztrk aslında şöyle düşünüyorum aşılamada erkegin spermini kadına vericekler ama bunu yapmalarinin sebebi erkeğin spermlerinden kaliteli olani bulmak değil mi benim eşim değerleri zaten cok iyi ona rağmen çocuk olmuyor asilamayla nasıl olucak bu kafama takılıyor 😁
annesinin_beybisi sevincoztrk bende pcos var canım kistim var ondan olmuyor aşılama çok mantigima uymadı ki bir de mesela yumurtlama var catlama var eşim de sıkıntı yok o zaman niye olmuyor hormonlarımda sıkıntı yok doktorlar da fazla isini bilmiyor herhalde yoksa bizi bu kadar uğraştirmazlardi😄
sevincoztrk Cananyildiz Canim o zaman kendine rahat ver hic dusunme bebis olayini ve o zaman insallah olur 😊
sevincoztrk Cananyildiz esimde vardi varikosel yeni duzeldi cnm bende de tikaniklik varmis sag tupum de :)!