Ihmal etme gtti dün gittik hasteneye kanal kapali ama bas asagida kizimin nstye 100 vuruyor sanci serumlar haplar erken dogum olursa bebek kuvezde cok kalmasin diye tedbir ciger gelistirici igneler oldum bir gece yattım hastanede tabi gozumu kirpmadim bugün yine kalmam gerekiyordu oyle dedi doktorum ben duramadm eve geldim dus al yat fln simdi de yüzüm kizardı yaniyor sanki atesim var agrilarim arada oluyor durabilirsem durcam carsamba göruselim dedi ama kotülenirsem daha fazla tekrar bugun yine gidecegim bende
Sinem52