Baskar Kızlar doktorum 8 gün sonra sezeryana alacak beni o zaman 38+1 olacağım erken mi değil mi bilemedim 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Melek-inci11 Baskar Bebeğin durumuna göre belirlenen birşey gelişimi doğuma hazir demekki beni tam 39 da almıştı Gorumcemi 36 haftada Değişiyor
_hira_ Baskar ben yarın olacağım 38+2 de . 37 bitikten sonra 38. Haftada herhangi bir günde yapıyorlar
Alii Baskar Cnm sezeryanda 37/38 haftada alıyorlar doktorlar bebeği benide 38 de alalım dedi doktorum ve çok sabırsızım bayram bittiği haftaya denk geliyor ve hemen o günün gelip yavrumu kucağıma almak istiyorum 3 cü çocuğum benim ki
Ozgeyagiz mothers_baby2021 stres yapmayın ne mutlu saf sağlim kavuşun yavrunuza görünce yavrunu unutursun herşeyi bide mis kokusunu duyunca dünyalar senin olur :) Allah saglıkla büyütmeyi nasip etsin
Rjn5656 Baskar erken değil CNN normalden 2 hhafta önce zaten yapılır benimde perşembe günü yani ozmna kadar 38 olacağım doktorum idealdir dedi o haftalar tabi ki bebeğine bağlı gelişm olarak
Senaa28- Baskar bana 39 a gün verdi 36 dayım ama kasılmalarım çok beklemez sanırım benim kız haftaya gidip daha erken alınabiliniyorsa alınsın diyecem aniden yakalanmaktan korkuyorum 🐣
Hale007 Baskar benide carsamba günü alacak doktor Allah’ın ıznıyle o zaman 38+0 gayet gelısımı iyi dıyor doktor 38 de alıyorlar genelde canım erken degıl bir sıkıntı olsa almaz doktor merak etme ☺️