Kmndas canim kimseyi korkutmak istemem ben de normal saniyordum 35. Haftamda doktora söyledim doktor hayir bu normal değil dedi. Yüzüme baktı, yüzünde şişmiş muhtemelen protein kaçağı var dedi tahlil istedi ve 520 mg kaçak çıktı. Simdi surekli tansiyon takibindeyim. Siz yine de odemlerinizi mutlaka doktora danışın.