Mom726272 Babylove177 canım endişelenme herkes erken hissetmez herkeste geç hissetmez daha vaktin var demekki ben 16 haftalıkken hissetmiştim benle aynı olan arkadaşım 20 haftalığı geçerekten ara ara hissediyorum demişti
[silindi] Babylove177 valla ben zayıftım gayet ama 21.haftada minik minik hissetmeye başladım ve oturup ağladım 🥺😁 şimdi tekmelerin acısından ağlıyorum 😆😆😆😆 darısı sana olsun inşallah 😻 bir de ilk gebelikte geç hissediliyormuş doktorum öyle dedi 😌 25 temmuzda sezaryen doğum ile yavruma kavuşacağım inşallah amin 🤲🏻🤲🏻
Busra_korkmazz Tombiksen gec hissedilio sanki:) ben tombigim ikizlere gebeyim 19+5 te bi anda cok net hsstmeeye basladm bende endiseleniyodum
Calisananne25 15 haftalığım hala hiç hissetmedim çok merak ediyorum artık ama erken sanırım daha sadece kasıklarda Bi dolgunluk hissi var o kadar
Zhraagk 13+5 hissediyorum amam 2.gebeliğim ikinci gebelikte erken hissediliyomuş öyle diyolar çikolata yiyin 😊
DuaElf Zhraagk ne kadar erken hissetmişsiniz benim üçüncü gebeliğim inşallah bende hemen hissederim 😊
Busra_korkmazz gazetecianne 340-360 gr sizin kac gr di? doktorum bazi haftalarda kilo alimi degisik olablr kiloyu fazla az die kimseyle karsilastirma dedi Sizindemi ikiz?
MinikEkran Babylove177 ikinci gebeliğim olduğu için erken hissettim 15. Haftada şuan daha net hissediyorum 18 haftalığız 👶🏻
Sevinc-Berke 14 haftalikken hafif hafif hissediyordum pıt pıt şeklinde şimdi 16+3 özellikle yatarken daha belirgin hissediyorum ama sık hareket eden bı bebişim değil sanki bu ilk gebeliğimde oğlum çok hareket ederdi 🥳 2nci gebelikte daha erken hissediliyormuş diye biliyorum 🤲🏻🥰