Huris66 Benimde wom 8 gün bugunnisanim geldi sumuksu kahverengi akıntı doktorum sancıyı bekleyelim oyle gel hastaneye dedi bebisin hareketlerini kontrol et dedi beklmedeyiz
Demet84 Nuray11 son 9 burdaki tarihe göre ama haftaya cumaya kadar gelmezse yani 16 temmuza kadar sezaryen olucam
Badeninannesii Baskar Hastaneye geldim nst ye girdim sancım çıktı yatış yapıldı kızlar dua edin nolur
leyla_ok Nuray11 18 gün kaldı ama bu gün ilginçtir kızım bir pozisyon değiştirdi tahminimce kafası tam sağ göğüsümün altında sert ve arada çok canım açıyor.Neden olur bu toplanma dedikleri bu mu yada 🤷🏻♀️
Baskar Badeninannesii ay hadi Rabbim bir nefeste soğutmayı nasıp etsin haber verin bize sağ Salim yavrunuza kavuşun inşAllah 💞💞💞
Gamze_trgt Nuray11 bizim daha 8 hafta var oğluşumla kavuşmamıza ama zaman hiç geçmiyor gibi çabucak geçsede oğluşum hayırlısıyla gelse eşim benden daha sabırsız😂